Categorias: Idiomas | Inglês


Brazilian Multinationals Fleury, Alfonso Cambridge University

Por: R$ 662,00

em até 4x sem juros no cartão

Status Produto Produto indisponível
Este produto está temporariamente indisponível.
Nós avisaremos quando ele chegar.

Sinopse

Since the 1950s, subsidiaries of the most prestigious foreign multinationals have played a key role in Brazilian economic development, thus creating a very competitive domestic market. On top of this, government interventions in the last few decadeshave been inconsistent and contradictory, resulting in a series of economic crises. Only the most resilient Brazilian firms have been able to survive and prosper in this challenging environment. This book analyzes a variety of leading Brazilian multinationals and examines their competencies and competitive strategies in a variety of different settings. It develops an innovative analytical framework based on international business, international operations management, and international human resources management. This framework is then applied not only to Brazilian multinationals, but also firms from Latin America, Russia, India, and China. This provides novel insights into the rise of Brazilian multinationals and the increasingly important role played by emerging economy multinationals in the global economy.


Detalhes do produto

Peso: 0,5 kg
Número de páginas: 462
Ano de edição: 2011
ISBN 10: 0521519489
ISBN 13: 9780521519489
Altura: 24
Largura: 17
Comprimento: 24
Idioma : Inglês
Tipo de produto : Livro
Assuntos : Administração e Negócios
Assuntos : Ciências Econômicas


Quem viu este produto, comprou também!

Avaliações



Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.