International trade and investment in services are an increasingly important part of global commerce. Advances in information and telecommunication technologies have expanded the scope of services that can be traded cross-border. Many countries now allow foreign investment in newly privatized and competitive markets for key infrastructure services, such as energy, telecommunications, and transport. More and more people are travelling abroad to consume tourism, education, and medical services, and to supply services ranging from construction to software development.
Peso: | 0,4 kg |
Número de páginas: | 650 |
Ano de edição: | 2007 |
ISBN 10: | 0199235228 |
ISBN 13: | 9780199235223 |
Altura: | 24 |
Largura: | 18 |
Comprimento: | 3 |
Idioma : | Inglês |
Tipo de produto : | Livro |
Assuntos : | Administração e Negócios |
Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.
Avaliações