Few businesses can ignore the tremendous potential of emerging markets. But if you´re unprepared, venture into developing regions at your peril. First, you must carefully weigh your options - including which countries to enter and how to create balance between your global and local strategies. In this book, discover how to minimize your risk and develop the tactics you need to capture - and retain-value in these fast-growing areas.
Peso: | 0,222 kg |
Número de páginas: | 214 |
Ano de edição: | 2008 |
ISBN 10: | 1422126498 |
ISBN 13: | 9781422126493 |
Altura: | 2 |
Largura: | 15 |
Comprimento: | 21 |
Idioma : | Inglês |
Tipo de produto : | Livro |
Assuntos : | Administração e Negócios |
Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.
Avaliações