Categorias: Idiomas | Inglês


Knowledge-creating Company, The - How Japanese Companies Create The Dynamics Of Innovation Nonaka, Ikujiro Oxford

Por: R$ 437,85

em até 4x sem juros no cartão

Status Produto Produto indisponível
Este produto está temporariamente indisponível.
Nós avisaremos quando ele chegar.

Sinopse

How has Japan become a major economic power, a world leader in the automotive and electronics industries? What is the secret of their success? The consensus has been that, though the Japanese are not particularly innovative, they are exceptionallyskillful at imitation, at improving products that already exist. But now two leading Japanese business experts, Ikujiro Nonaka and Hiro Takeuchi, turn this conventional wisdom on its head: Japanese firms are successful, they contend, precisely because they are innovative, because they create new knowledge and use it to produce successful products and technologies. Examining case studies drawn from such firms as Honda, Canon, Matsushita, NEC, 3M, GE, and the U.S. Marines, this book reveals how Japanese companies translate tacit to explicit knowledge and use it to produce new processes, products, and services.


Detalhes do produto

Peso: 0,605 kg
Número de páginas: 304
Ano de edição: 1995
ISBN 10: 0195092694
ISBN 13: 9780195092691
Altura: 24
Largura: 16
Comprimento: 2
Idioma : Inglês
Tipo de produto : Livro
Assuntos : Administração e Negócios


Quem viu este produto, comprou também!

Avaliações



Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.