This volume explores the use of summary tasks as an effective means of assessing reading comprehension ability. It reports on a series of empirical studies that investigated the development and trialling of text-removed summary completion tasks and discusses the correlation of these tasks with results from independent measures to validate text-removed summary completion as a measure of reading comprehension ability.
Peso: | 0,408 kg |
Número de páginas: | 284 |
Ano de edição: | 2013 |
ISBN 10: | 1107695708 |
ISBN 13: | 9781107695702 |
Altura: | 23 |
Largura: | 15 |
Comprimento: | 2 |
Edição: | 1 |
Componente da série : | Livro para professores |
Idioma : | Inglês Internacional |
Tipo de produto : | Livro |
Assuntos : | Inglês |
Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.
Avaliações