This book explores teachers´ understanding of the personal and professional experiences that have informed their language teaching. The intent of the paperback edition is to bring into our professional conversations teachers´ ?ways of knowing? ? that is, teachers´ understanding of the experiences that have informed their language teaching. By making teachers´ ways of knowing public, open to review, and accessible to others in this profession, this text hopes to validate, in ways afforded to other forms of scholarly work, teachers´ own understanding of the activity of language teaching.
Peso: | 0,31 kg |
Número de páginas: | 226 |
Ano de edição: | 2002 |
ISBN 10: | 0521013135 |
ISBN 13: | 9780521013130 |
Altura: | 23 |
Largura: | 15 |
Comprimento: | 2 |
Edição: | 1 |
Faixa etária inicial : | Adultos +21 anos |
Idioma : | Inglês Britânico |
Método de ensino : | Estudo orientado e/ou individual |
Nível de ensino inicial : | Avançado |
Tipo de produto : | Livro |
Assuntos : | Livro Para Professor |
Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.
Avaliações