This volume, through a detailed treatment of the cognitive processes that support reading, explains how reading really works. It offers a thorough overview of important and current research, including first language research, which is not often found in second language acquisition (SLA) publications. This book is a true example of applied linguistics; it makes well-defined linkages between theory and practice, discussing the implications and applications of second language reading theories on instructional practices. It is a valuable resource and reference for action researchers, curriculum designers, teachers, administrators, and those interested in exploring theoretical issues grounded in instructional contexts.
Peso: | 0,64 kg |
Número de páginas: | 484 |
Ano de edição: | 2009 |
ISBN 10: | 0521729742 |
ISBN 13: | 9780521729741 |
Altura: | 23 |
Largura: | 15 |
Edição: | 1 |
Idioma : | Inglês |
Tipo de produto : | Livro |
Assuntos : | Leitura Simplificada |
Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.
Avaliações