Collaborative Action Research for English Language Teachers proposes that action research should be a collaborative process emerging from the practical concerns of groups of teachers working in a common or similar context. Teachers´ first-person accounts provide the basis for exploring the challenges and constraints of action research. Collaborative Action Research for English Language Teachers discusses: what collaborative action research is and why it is of interest to classroom teachers; processes and steps in collaborative action research; methods for data collection that integrate with classroom activities and ways of analysing action research data. It will be of interest to teachers seeking new directions for their own professional development as well as to teacher educators, program administrators and researchers interested in integrating collaborative action research into current practice and curriculum renewal.
Peso: | 0,438 kg |
Número de páginas: | 272 |
Ano de edição: | 1999 |
ISBN 10: | 052163895X |
ISBN 13: | 9780521638951 |
Altura: | 23 |
Largura: | 15 |
Comprimento: | 1 |
Edição: | 1 |
Faixa etária inicial : | Adultos +21 anos |
Idioma : | Inglês Britânico |
Método de ensino : | Estudo orientado e/ou individual |
Nível de ensino inicial : | Avançado |
Tipo de produto : | Livro |
Assuntos : | Livro Para Professor |
Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.
Avaliações