This latest edition of The Package Design Book brings together the winning designs of the 2017 and 2018 editions. With introductory essays, product descriptions and many images, this book presents more than 400 winners from more than 40 countriesand classified into five main categories (beverages, food, body, luxury and other markets) and 57 subcategories. The result is a compendium of the best in the world, and an acknowledgment of what packaging is: the first division of design.
Peso: | 2,5 kg |
Número de páginas: | 400 |
Ano de edição: | 1900 |
ISBN 10: | 3836573407 |
ISBN 13: | 9783836573405 |
Altura: | 26 |
Largura: | 24 |
Comprimento: | 2 |
Edição: | 1 |
Idioma : | Inglês Americano |
Tipo de produto : | Livro |
Assuntos : | Design de Moda |
Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.
Avaliações