The Oxford Handbook of Strategy is a two-volume set on the key subject areas and issues currently under discussion in the field of strategy. It unites a team of contributors who are all authorities on the topic of their chapter. The handbook will beof considerable value to researchers, graduate students, and teachers whose interest in the subject area has advanced beyond that of the traditional textbooks, and to managers and consultants who seek an authoritative, accessible, and up-to-date discussion of the fundamentals of strategy.About the SeriesOxford Handbooks in Business & Management
Peso: | 0,4 kg |
Número de páginas: | 552 |
Ano de edição: | 2002 |
ISBN 10: | 0199248648 |
ISBN 13: | 9780199248643 |
Idioma : | Inglês |
Tipo de produto : | Livro |
Assuntos : | Administração e Negócios |
Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.
Avaliações