Marketing challenge is creating vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands a part of their daily lives. Learn how to create value and gain loyal customers. Kotler/Armstrong is a comprehensive, classic principles text organized around a customer-value framework. Students learn how to create customer value, target the correct market, and build customer relationships. The changing nature of consumer expectations means that marketers must learn how to build communities in addition to brand loyalty. Chapters contain opening vignettes and accompanying outlines to help students study.
Peso: | 1,721 kg |
Número de páginas: | 744 |
Ano de edição: | 2009 |
ISBN 10: | 0136079415 |
ISBN 13: | 9780136079415 |
Altura: | 28 |
Largura: | 21 |
Comprimento: | 4 |
Idioma : | Inglês |
Assuntos : | Marketing |
Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.
Avaliações