For undergraduate business ethics, social responsibility in business, or business and society courses. The primary focus of this book is on American business values, but it also examines how those values are influencing people throughout the world, and how American values are, in turn, being influenced by other peoples. The book helps students to formulate their own values and goals. It challenges them to examine problems and to be aware of biases. It provides the tools to make informed ethical judgments, and tells them what is required to form good moral habits and character.
Peso: | 0,465 kg |
Número de páginas: | 371 |
Ano de edição: | 2005 |
ISBN 10: | 0131467069 |
ISBN 13: | 9780131467064 |
Altura: | 23 |
Largura: | 15 |
Comprimento: | 1 |
Edição: | 5 |
Idioma : | Inglês |
Assuntos : | Administração e Negócios |
Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.
Avaliações