Eating Out is a fascinating study of the consumption of food outside the home. Through surveys and intensive interviews carried out in England in the 1990s, the authors have collected a wealth of information into people´s attitudes toward, and expectations of, eating out as a form of entertainment and an expression of taste and status. This book will be a valuable resource to academics, advanced students and practitioners in the sociology of consumption, cultural studies, tourism and hospitality, home economics, marketing and to the general reader.
Peso: | 0,41 kg |
Número de páginas: | 260 |
Ano de edição: | 2000 |
ISBN 10: | 0521599695 |
ISBN 13: | 9780521599696 |
Altura: | 2 |
Largura: | 15 |
Comprimento: | 22 |
Idioma : | Inglês |
Tipo de produto : | Livro |
Assuntos : | Sociologia |
Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.
Avaliações