Categorias: Idiomas | Inglês



Por: R$ 446,91

em até 4x sem juros no cartão

Status Produto Produto indisponível
Este produto está temporariamente indisponível.
Nós avisaremos quando ele chegar.

Sinopse

Designed for all students of hospitality and tourism management, the second edition of this best selling text gives a modern approach to front office operations and management using realistic scenarios set in the hotel environment Key features of this essential text: · user-friendly style of writing and accessible page layout enables students to use it as a reference book as well as a textbook · updated in the light of recent developments such as global distribution systems and the internet · greater focus on increasing yield and expansion of vital management aspects such as staffing and equipment · additional extended, practical exercise material. Front Office reflects the importance of different features of the receptionist´s work and is divided into four main sections: · Procedural aspects · Dealing with people · Increasing yield · Management aspects Front Office is ideal for GNVQ/ BTEC students, those taking the professional exams of the HCIMA, and for undergraduates and postgraduates studying hospitality and tourism management and all relevant executive courses.


Detalhes do produto

Peso: 0,4 kg
Número de páginas: 211
Ano de edição: 1999
ISBN 10: 0750642300
ISBN 13: 9780750642309
Altura: 25
Largura: 19
Comprimento: 1
Idioma : Inglês
Tipo de produto : Livro
Assuntos : Administração e Negócios


Quem viu este produto, comprou também!

Avaliações



Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.