Case Studies in Finance, 6e links managerial decisions to capital markets and the expectations of investors. At the core of almost all of the cases is a valuation task that requires students to look to financial markets for guidance in resolving thecase problem. The focus on value helps managers understand the impact of the firm on the world around it. These cases also invite students to apply modern information technology to the analysis of managerial decisions. The cases may be taught in many different combinations. The eight-part sequence indicated by the table of contents relates to course designs used at the authors’ schools. Each part of the casebook suggests a concept module, with a particular orientation.
Peso: | 1,306 kg |
Número de páginas: | 747 |
Ano de edição: | 2009 |
ISBN 10: | 0073382450 |
ISBN 13: | 9780073382456 |
Altura: | 4 |
Largura: | 18 |
Comprimento: | 23 |
Edição: | 6 |
Idioma : | Inglês |
Tipo de produto : | Livro |
Assuntos : | Administração e Negócios |
Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.
Avaliações