Categorias: Idiomas | Inglês


Advertising Overload Harris, Duchess Follet Us

Por: R$ 389,90

em até 4x sem juros no cartão

Status Produto Produto indisponível

Sinopse

Media outlets rely on advertising for financial support, but in many cases it´s becoming more difficult to determine where the news ends and advertising begins. Advertising Overload takes a closer look at the encroachment of sponsored content and paid advertisements in areas where consumers might not expect to see them, as well as the ways that companies use collected data to push targeted advertising at consumers. Easy-to-read text, vivid images, and helpful back matter give readers a clear look at this subject. Features include a table of contents, infographics, a glossary, additional resources, and an index. Aligned to Common Core Standards and correlated to state standards. Core Library is an imprint of Abdo Publishing, a division of ABDO.


Detalhes do produto

Peso: 0,272 kg
Número de páginas: 48
Ano de edição: 2017
ISBN 10: 1532113870
ISBN 13: 9781532113871
Altura: 24
Largura: 18
Comprimento: 1
Edição: 1
Idioma : Inglês
Tipo de produto : Livro
Assuntos : Literatura Infanto Juvenil


Quem viu este produto, comprou também!

Avaliações



Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.