´English for Business Studies´ Third Edition reflects changes in the world´s business and economic environment, featuring new units including Corporate Social Responsibility and Venture Capital. Covering the most important areas of management, production, marketing, finance and macroeconomics, it helps students to understand and talk about key concepts in business and economics. Using case studies, discussions and role-plays, the course helps learners to develop and defend their own viewpoints, and audio featuring authentic interviews with business people offers realistic listening practice.
Peso: | 0,14 kg |
Número de páginas: | 1 |
Ano de edição: | 2010 |
ISBN 10: | 0521743435 |
ISBN 13: | 9780521743433 |
Altura: | 14 |
Largura: | 12 |
Edição: | 3 |
Idioma : | Inglês |
Método de ensino : | Estudo orientado e/ou individual |
Tipo de ensino : | ELT - Inglês como Língua Estrangeira ou 2ª Língua |
Assuntos : | Inglês |
Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.
Avaliações