Categorias: Idiomas | Inglês


Digital Branding - A Complete Step-by-step Guide To Strategy, Tactics, Tools And Measurement - 3rd Edition Rowles, Daniel Bookazine

Por: R$ 327,65

em até 4x sem juros no cartão

Status Produto Produto indisponível

Sinopse

Every decision and action you make contributes to your brand, so it makes sense that everything you do digitally also contributes to your digital brand. Use this bestselling guide to strengthen your brand´s online presence and explore core marketingavenues. Digital Branding is ideal for marketers and brand strategists who want to enhance their brand´s online presence. It provides step-by-step, practical guidance on how to build a brand online and quantify it through tangible results. Written by a respected Chartered Institute of Marketing (CIM) fellow, course leader and industry thought leader, it examines core marketing areas such as content marketing, social media, search engine optimization and web analytics. The book delivers a robust framework for planning, brand identity, channel selection and measuring the effectiveness of campaigns, and includes lessons from the BBC, Imperial College London and Hootsuite. Now fully updated, this third edition features new content on brand authenticity, ethics and meaning, as well as updates on social media regulations and social media platforms such as TikTok.


Detalhes do produto

Peso: 0,4 kg
Número de páginas: 232
Ano de edição: 2022
ISBN 10: 139860318X
ISBN 13: 9781398603189
Altura: 24
Largura: 16
Comprimento: 2
Edição: 3
Idioma : Inglês
Tipo de produto : Livro
Assuntos : Tecnologia da Informação


Quem viu este produto, comprou também!

Avaliações



Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.