Strategic Market Management, helps managers identify, implement, prioritize, and adapt market-driven business strategies in dynamic markets. The text provides decision makers with concepts, methods, and procedures by which they can improve the quality of their strategic decision-making. The 11th Edition provides students in strategic marketing, policy, planning, and entrepreneurship courses with the critical knowledge and skills for successful market management, including strategic analysis, innovation, working across business units, and developing sustainable advantages.
Peso: | 0,4 kg |
Número de páginas: | 400 |
Ano de edição: | 2017 |
ISBN 10: | 1119392209 |
ISBN 13: | 9781119392200 |
Altura: | 23 |
Largura: | 19 |
Comprimento: | 2 |
Edição: | 11 |
Idioma : | Inglês |
Tipo de produto : | Livro |
Assuntos : | Marketing |
Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.
Avaliações