A thinking student is an engaged student Sparked by observing teachers struggle to implement rich mathematics tasks to engage students in deep thinking, Peter Liljedahl has translated his 15 years of research into this practical guide on how to move toward a thinking classroom. Building Thinking Classrooms in Mathematics, Grades K-12 helps teachers implement 14 optimal practices for thinking that create an ideal setting for deep mathematics learning to occur. This guide Provides the what, why, and how of each practice Includes firsthand accounts of how these practices foster thinking Offers a plethora of macro moves, micro moves, and rich tasks to get started.
Peso: | 0,4 kg |
Número de páginas: | 344 |
Ano de edição: | 2020 |
ISBN 10: | 1544374836 |
ISBN 13: | 9781544374833 |
Altura: | 25 |
Largura: | 18 |
Comprimento: | 2 |
Edição: | 1 |
Idioma : | Inglês |
Tipo de ensino : | ELT - Inglês como Língua Estrangeira ou 2ª Língua |
Tipo de produto : | Livro |
Assuntos : | Pedagogia e Educação |
Assuntos : | Recursos para o Professor |
Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.
Avaliações