The moment is right for critical reflection on what has been assumed to be a core part of schooling. In Ungrading, fifteen educators write about their diverse experiences going gradeless. Based on rigorous and replicated research, this is the first book to show why and how faculty who wish to focus on learning, rather than sorting or judging, might proceed. It includes honest reflection on what makes ungrading challenging, and testimonials about what makes it transformative.
Peso: | 0,4 kg |
Número de páginas: | 274 |
Ano de edição: | 2020 |
ISBN 10: | 1949199827 |
ISBN 13: | 9781949199826 |
Altura: | 22 |
Largura: | 14 |
Comprimento: | 2 |
Edição: | 1 |
Idioma : | Inglês |
Tipo de ensino : | ELT - Inglês como Língua Estrangeira ou 2ª Língua |
Tipo de produto : | Livro |
Assuntos : | Pedagogia e Educação |
Assuntos : | Recursos para o Professor |
Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.
Avaliações