Categorias: Idiomas | Inglês Americano


Mid-century Ads. 40th Ed. Heimann,jim Taschen

Por: R$ 250,00

em até 4x sem juros no cartão

Status Produto Produto indisponível
Este produto está temporariamente indisponível.
Nós avisaremos quando ele chegar.

Sinopse

Gleaned from thousands of images, this book offers the best of American print advertising in the age of the “Big Idea.” From the height of American consumerism, bold and colorful campaigns paint a fascinating portrait of the 1950s and ’60s, as concerns about the Cold War gave way to the carefree booze-and-cigarettes capitalism of the Mad Men era.Digitally remastered for optimum reproduction quality, the ads burst with crisp fonts and colors, as well as a sexy sense of possibility, beguiling their audience to buy everything from guns to girdles, cars to toothpaste, air travel to home appliances. At turns startling, amusing and inspiring, this panorama of midcentury marketing is at once an evocative period piece and a showcase of design innovation and advertising wit.


Detalhes do produto

Peso: 1 kg
Número de páginas: 512
Ano de edição: 2023
ISBN 10: 3836591472
ISBN 13: 9783836591478
Altura: 22
Largura: 16
Comprimento: 3
Edição: 1
Idioma : Inglês Americano
Tipo de produto : Livro
Assuntos : Artes


Quem viu este produto, comprou também!

Avaliações



Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.