In today´s fast-paced networked economy, professionals must work harder than ever to maintain and improve their business skills and knowledge. But technical mastery of one´s discipline is not enough, assert world-renowned professional advisors DavidH. Maister, Charles H. Green, and Robert M. Galford. The key to professional success, they argue, is the ability to earn the trust and confidence of clients. To demonstrate the paramount importance of trust, the authors use anecdotes, experiences, and examples -- successes and mistakes, their own and others´ -- to great effect. The result is an immensely readable book that will be welcomed by the inexperienced advisor and the most seasoned expert alike.
Peso: | 0,091 kg |
Número de páginas: | 256 |
Ano de edição: | 2001 |
ISBN 10: | 0743212347 |
ISBN 13: | 9780743212342 |
Altura: | 2 |
Largura: | 14 |
Comprimento: | 21 |
Idioma : | Inglês |
Tipo de produto : | Livro |
Assuntos : | Administração |
Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.
Avaliações