Categorias: Idiomas | Inglês


Competitive Advantage Of Emerging Market Multinationals, The Williamson, Peter Cambridge University

Por: R$ 296,00

em até 4x sem juros no cartão

Status Produto Produto indisponível
Este produto está temporariamente indisponível.
Nós avisaremos quando ele chegar.

Sinopse

Multinationals from Brazil, Russia, India and China, known as the BRIC countries, are a new and powerful force in global competition and are challenging the incumbency of much older global companies from the developed world. Emerging market multinational enterprises (EMNEs) now account for a quarter of foreign investment in the world, are a prolific source of innovation and make almost one in three cross-border acquisitions globally. Despite this, traditional theories of international business do not provide a satisfactory explanation of their behaviour or performance. The authors of this book shine new light on the rise of the EMNEs and how they have built a competitive advantage through innovation, novel configurations of their international value chains and the acquisition of companies overseas. Any manager, policy maker or researcher who wishes to understand the emergence of this new breed of multinational will find this book an invaluable resource.


Detalhes do produto

Peso: 0,4 kg
Número de páginas: 360
Ano de edição: 2013
ISBN 10: 1107659418
ISBN 13: 9781107659414
Edição:
Idioma : Inglês
Tipo de produto : Livro
Assuntos : Aprendizado de Novas Línguas - Idiomas


Quem viu este produto, comprou também!

Avaliações



Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.