This text presents the findings of a major investigation of second language proficiency in various groups of school-aged learners. It invites a frank appraisal of the research from an outside panel of experts. The theoretical and practical implications of the study are the subject of a lively debate focused on three main research issues: the nature of second language proficiency, the impact of classroom treatment on second language learning, and the role of social and individual factors in bilingual development. This original collection of articles will be of interest to all those concerned with policy and practice in second language education.
Peso: | 0,39 kg |
Número de páginas: | 264 |
Ano de edição: | 1990 |
ISBN 10: | 0521387957 |
ISBN 13: | 9780521387958 |
Altura: | 23 |
Largura: | 15 |
Comprimento: | 1 |
Edição: | 1 |
Idioma : | Inglês Britânico |
Nível de ensino inicial : | Avançado |
Tipo de ensino : | ELT - Inglês como Língua Estrangeira ou 2ª Língua |
Assuntos : | Pedagogia e Educação |
Assuntos : | Linguística |
Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.
Avaliações