Classroom Decision-Making is a collection addresses by bringing together for the first time accounts from teachers who have introduced shared decision-making with students. It describes the rationale for process syllabuses, which aim to provide a structure for negociation. It provides actual examples from primary, secondary, tertiary and teacher education from a wide range of contexts - including Europe, the USA, South - America, and Asia. It focuses on practice and provides a framework for teachers to experiment in their own classrooms.
Peso: | 0,512 kg |
Número de páginas: | 256 |
Ano de edição: | 2000 |
ISBN 10: | 0521666147 |
ISBN 13: | 9780521666145 |
Altura: | 23 |
Largura: | 15 |
Comprimento: | 1 |
Faixa etária inicial : | Adultos +21 anos |
Idioma : | Inglês Britânico |
Método de ensino : | Estudo individual - self study & autodidata |
Nível de ensino inicial : | Avançado |
Assuntos : | Livro Para Professor |
Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.
Avaliações