In this book, learner-centredness is presented as an approach to language teaching which takes account of the learning goals, subjective needs and the culturally-based expectations which learners bring with them to the language classroom. Learner-centred teaching involves a collaborative approach to course development in which teachers and learners share their respective knowledge and insights into the learning process. The book stresses that a learner-centred approach cannot therefore be made synonymous with any one set of teachings procedures: it will assume different forms in response to the individual and cultural identities of the learners involved and the settings in which learning takes place.
Peso: | 0,485 kg |
Número de páginas: | 279 |
Ano de edição: | 1996 |
ISBN 10: | 0521485606 |
ISBN 13: | 9780521485609 |
Altura: | 23 |
Largura: | 15 |
Comprimento: | 1 |
Idioma : | Inglês |
Tipo de ensino : | ELT - Inglês como Língua Estrangeira ou 2ª Língua |
Tipo de produto : | Livro |
Assuntos : | Inglês |
Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.
Avaliações