This text provides a detailed account of current approaches to the education of teachers of second languages. The paperback edition provides a detailed account of current approaches to the education of teachers of second languages. It offers valuable ideas on the observation and supervision of classrooms, on self-evaluation by teachers, and on teaching itself. Its emphasis reflects the shift in orientation from teacher training to teacher education, in which teachers are involved in developing their own theories of teaching, understanding the nature of teacher decision making, and developing strategies for critical self-evaluation. The book is aimed at teachers, teacher educators, and workshop facilitators involved both in pre-service and in-service education of teachers of second and foreign languages.
Peso: | 0,555 kg |
Número de páginas: | 356 |
Ano de edição: | 1990 |
ISBN 10: | 0521387795 |
ISBN 13: | 9780521387798 |
Altura: | 23 |
Largura: | 15 |
Comprimento: | 2 |
Edição: | 1 |
Faixa etária inicial : | Adultos +21 anos |
Idioma : | Inglês Britânico |
Método de ensino : | Estudo orientado e/ou individual |
Nível de ensino inicial : | Avançado |
Tipo de produto : | Livro |
Assuntos : | Livro Para Professor |
Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.
Avaliações