This best-selling introduction stresses the development of statistical thinking – the assessment of credibility and value of the inferences made from data – by both those who consume and those who produce the information. The authors emphasize inference; data collection and analysis are covered extensively, as needed, to evaluate the reported results of statistical studies and to make good business decisions. Numerous case studies, examples, and exercises draw on real business situations and recent economic events. Assumes a background in basic algebra.
Peso: | 2,27 kg |
Número de páginas: | 944 |
Ano de edição: | 2008 |
ISBN 10: | 0132409356 |
ISBN 13: | 9780132409353 |
Altura: | 28 |
Largura: | 22 |
Comprimento: | 5 |
Edição: | 10 |
Idioma : | Inglês |
Tipo de produto : | Livro |
Assuntos : | Estatística |
Nós usamos cookies para melhorar a sua experiência no site e, ao continuar navegando, você concorda com essas condições. Acesse o nosso Portal de Privacidade para visualizar nossas Política de Privacidade, Política de Cookies e Termo de Compromisso e Uso do Site.
Avaliações